Nieuws
Het is niet meer mogelijk om kleding in te brengen!
~~~~~~~~~~
• Dinsdag a.s. gaat Pitou weer open.
• Vanwege privé omstandigheden is de winkel de volgende dagen/tijden gesloten:
Dinsdag 12 Mei vanaf 12.00 uur gesloten.
Dinsdag 26 Mei de gehele dag gesloten
Dinsdag 9 Juni vanaf 12.00 uur gesloten
Excuses voor dit eventuele ongemak, maar 't is en kan niet anders. Ik hoop op jullie begrip!!
• n.a.v. de vorige mail, ik merk dat deze niet goed gelezen of begrepen is. Maar ik neem de merken Geisha, Yaya en Saint Tropez zeker nog wel in, 't is echter de laagste categorie. Dus breng 't gerust, mijn kopende klanten en ik zijn er erg blij mee!!
• Kleding inbrengen 👗🥿👕
Dit kan nog tot en met 22 Mei, hierna niet meer.
• De winkel hangt vol met de mooiste kleding. Heel veel jurken, veel broeken/rokken en hele leuke shirtjes en blouses. Loop daarom zeker even binnen want er hangt vast iets leuks voor je bij!
Er is net voor de vakantie nog ingebracht wat ik nog moet uitzoeken en prijzen, er komt dus nog steeds kleding binnen.
• Moederdag 🎁
Ben je nog op zoek naar 'n gezellig cadeautje, kom dan eens snuffelen tussen alle leuke, nieuwe accessoires, sjaals, sjaaltjes, oorbellen, armbandjes, tassen.
Actie 1: bij aankoop van 'n sieradenschaaltje 2 gratis armbandjes t.w.v. €3,00
Actie 2: de shoppers van €20,- voor €10,-
Aanbieding geldig van 5-9 Mei en op=op
• Week van de Stenen Winkel 🛍
Deze is van 4-10 Mei, nu dus!
Deze week is er speciaal voor jullie, de klanten. Omdat jullie naar fysieke winkels gaan i.p.v. online alles te (ver)kopen. Maar ook om iedereen te attenderen op de fysieke winkels, zij zorgen namelijk voor 'n gezellig centrum, voor contact, voor 't gezellige praatje en advies.
En ik ben jullie echt allemaal zo dankbaar dat jullie bij mij blijven (ver)kopen, dus DANK JE WEL!!
Daarom is er deze week voor elke kopende klant 'n leuke attentie en er staat natuurlijk wat extra lekkers klaar!
• Om de week van de stenen winkel nog feestelijker te maken, alleen deze week (5-9 Mei) krijg je 50% korting. Dit geldt voor items op op 't prijskaartje, in de linkerbovenhoek, de nummers 1 of 2. Anders niet, dan is 't de gewone prijs.
• Wegafsluiting: rotonde Oude Rijksweg-Nieuwstraat
Voor mijn klanten komende uit St.Oedenrode, Nijnsel of Son en Breugel, de rotonde bij Quatre Bras is dicht van 4 Mei t/m 26 Juni.
Er staan (als 't goed is) omleidingsborden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lees deze mail aub even aandachtig door want er is al zo ontzettend veel kleding ingebracht dat de winkel echt vol hangt.
Daarom de keus:
•Kleding mag gebracht worden maar wordt bij ons thuis opgeslagen en zodra er 'n beetje ruimte is wordt 't ingehangen.
•Breng later in 't seizoen je kleding. 't Seizoen is nog lang, er mag tot ongeveer half Mei ingebracht worden dus er is nog tijd genoeg.
Voorlopig komt er echter niks meer bij, er ligt zelfs al kleding apart.
Mede hierdoor heb ik moeten besluiten wederom merken te schrappen.
Het gaat hierbij om merken uit 't lagere segment. En ik snap 't dat ik nu mensen wellicht kwets, omdat ik hun merken niet meer inneem, of dat 't in hun ogen wel merken zijn uit 'n hoger segment, ik kan en wil natuurlijk niet in ieders portemonnee kijken.
Ik wil heel graag toegankelijk zijn voor iedereen, voor ieders smaak en portemonnee. Maar dat mag niet ten koste gaan van de winkel en de inrichting.
2e hands kleding wordt steeds populairder, niet alleen de verkoop maar ook de inbreng.
En als ik dan merken krijg als Esqualo, Fabienne Chapot, Twinset, Maje, Sandro, Riverwoods, Xandres, Caroline Biss etc dan moet ik de goedkopere merken simpelweg weigeren. De winkel is niet heel groot maar hangt wel bomvol, nu al. En we zijn pas bij week 3 van 't voorjaars seizoen.
De categorie met nu de laagste merken zijn o.a. Geisha, Saint Tropez, Yaya en deze merken neem ik nog wel in, maar hier ligt m'n laagste grens.
Ik hoop dat jullie dit begrijpen en respecteren.
De niet ingenomen merken lijst op m'n site is weer bijgewerkt en staat, zoals altijd, op alfabetische volgorde zodat jullie makkelijk kunnen zoeken.
De merken die ik niet meer in ga nemen hangen nu nog wel in de winkel omdat ik deze vorig seizoen al in heb genomen, maar deze worden vanaf nu niet meer ingenomen
Ik hoop op jullie begrip en zie jullie heel graag vanaf Dinsdag weer!